Kampania Hondy rozpoczęła się 6 czerwca. Jej zadaniem jest przypomnienie klientom co się kryje za marką Civic 5D oraz poinformowanie ich o nowej, bardzo atrakcyjnej ofercie cenowej na ten model, w ramach której można otrzymać rabat 5 000 PLN oraz ubezpieczenie OC/AC/NNW w promocyjnej cenie 1 000 PLN. Honda Civic 5D to samochód praktyczny i komfortowy, ale też elegancki i nawiązujący stylistycznie do aut sportowych.
Akcja „Pokazowy model” została przygotowana przez S4 w ramach długofalowej współpracy agencji z firmą Honda Poland. W jej ramach powstał spot radiowy oraz layout reklamy prasowej.
Kampania objęła media ogólnopolskie oraz regionalne, w tym: PR3, Tok FM, ZET, Pakiet Złote Przeboje, RMF z klasą, Radio PIN, Audytorium 17.
Za działania dla klienta odpowiadają po stronie S4: Joanna Biegacz – senior account executive, Piotr Żarczyński – copywriter, Peter Olszewski – senior art director.












