Play wprowadza nową ofertę. W reklamach Krupa i Wojewódzki

Sieć Play zapowiedziała wprowadzenie nowej oferty abonamentowej o nazwie Pokolenia. Pozwala ona na tworzenie grup od 5 do 10 osób, w których abonament każdego użytkownika w najtańszej wersji będzie kosztował 20 zł miesięcznie. Według operatora to jedyna taka oferta na polskim rynku skierowana głównie do wielopokoleniowych rodzin. - Wprowadzenie tej usługi to odpowiedź na zachowania wielu klientów, a także forma poszerzenia grona naszych użytkowników wśród osób po 50. roku życia - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu Play. W reklamach pojawiają się Joanna Krupa i Kuba Wojewódzki.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Play wprowadza nową ofertę. W reklamach Krupa i Wojewódzki

Zapowiadając nową ofertę o nazwie Pokolenia Play podczas konferencji prasowej zorganizowanej w Warszawie podkreślił, że powstała ona z myślą o kilku pokoleniach – rodzicach, dziadkach i dzieciach. Według operatora wybierając Pokolenia każdy może zadbać o wygodę swoich bliskich i wybrać dla nich najtańszą ofertę dla grupy od 5 do 10 osób.

Play wyjaśnia, że każda osoba w grupie może podpisać własną umowę i regulować swoje rachunki indywidualnie. W odróżnieniu od dotychczasowych ofert na dwie i więcej kart SIM, aby dołączyć do grupy nie potrzeba zbierać wszystkich osób w jednym miejscu i jednym czasie – wystarczy podzielić się z nowym członkiem krótkim kodem, który poda przy podpisywaniu własnej umowy.

Właściciel grupy nie jest zobowiązany do opłaty za wszystkie numery – każda z zaproszonych osób sama reguluje swoje płatności. Na skompletowanie grupy jest 6 miesięcy, a do tego czasu opłata będzie naliczana jedynie za aktywne numery.

Od 20 do 35 zł za numer

W ramach oferty Pokolenia Play proponuje jedną z 3 taryf – S, M lub L. W taryfie S każdy z użytkowników w grupie otrzymuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci w kraju, SMS-y w cenie 0,19 zł oraz 5 GB limitu danych na 30 dni. W tej opcji miesięczna opłata abonamentowa za 1 osobę wynosi 20 zł.

grafika

30 zł miesięcznie wynosi oplata za jednego użytkownika w ofercie Pokolenie M. Każdy z członków grupy otrzymuje nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci w kraju, limit 10 GB internetu z pełną prędkością oraz pakiet usług multimedialnych w ramach abonamentu.

grafika

Oferta Pokolenia w swojej najdroższej taryfie oznaczonej literą L kosztuje 35 zł miesięcznie za jednego członka grupy. Zapewnia darmowe połączenia i przesyłanie wiadomości tekstowych do wszystkich sieci w kraju i w UE, nielimitowany internet z 30 GB przy pełnej prędkości oraz pakiet multimedialny obejmujący dostęp do filmowych i muzycznych platform streamingowych.

grafika

Chcemy przyciągnąć klientów 50 plus, utrata pre-paidów to nie problem

W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu sieci Play przyznaje, że motywem wprowadzenia oferty Pokolenia jest chęć zdobycia nowych klientów spośród nieco starszych Polaków i ułatwienie korzystania szerokim grupom użytkowników z wysokiej jakości usług w atrakcyjnej cenie.

- Od dawna obserwujemy przypadki, gdy starsi ludzie proszą swoich młodszych krewnych – dzieci czy wnuki o porady dotyczące wyboru sprzętu telekomunikacyjnego lub odpowiednich usług - przyznaje Bartosz Dobrzyński. - Wprowadzenie oferty Pokolenia jest odpowiedzią na ten trend. Dzięki niej młodsi użytkownicy mogą zaproponować np. rodzicom lub dziadkom wybranie wspólnego rozwiązania, które zapewniając swobodę korzystania z połączeń telefonicznych i internetu przy okazji przynosi poważne oszczędności w domowych budżetach sięgające nawet kilkuset złotych w czasie obowiązywania umowy.

Szef marketingu Play przyznaje, że początkowo operator adresował swoje oferty głównie do młodszych odbiorców, i osiągnął w tym segmencie sukces.

- Obecnie mamy spośród wszystkich polskich telekomów największy udział wśród młodych użytkowników, przekracza on 30 proc. - podkreśla Dobrzyński. - Z drugiej strony musimy poszukiwać dalszego rozwoju w innych grupach wiekowych, a taką szansę daje segment osób w wieku 50 plus, w którym na razie nie jesteśmy wystarczająco mocno obecni. Oferta Pokolenia jest więc próbą przyciągnięcia do nas starszych użytkowników, których jak wiemy z doświadczenia trudniej nakłonić do zmian, także w przypadku usług telekomunikacyjnych.

W rozmowie z nami Dobrzyński odniósł się także do ostatnich wyników Play, które wykazały w skali 6 miesięcy odpływ 185 tys. użytkowników w grupie osób korzystających z usług pre-paid.

- Nie uważam by była to niepokojąca tendencja – ocenia Dobrzyński. - Zawsze staramy się rzetelnie podawać liczbę użytkowników zarówno usług abonamentowych, jak i pre-paid. Zanotowany w minionym półroczu spadek był w dużej mierze związany z wyłączaniem numerów, które przestały być używane i stały się nieaktywne. Z punktu widzenia przychodów spółki nie miało to zatem większego znaczenia, natomiast Play ma wciąż silną pozycję i wysoki udział w rynku usług przedpłaconych. Trzeba też pamiętać o tym, że wraz z poprawiającą się sytuacją materialną Polaków oraz spadkiem cen abonamentów wielu użytkowników pre-paid przechodzi na tę formę stałych rozliczeń, bo jest to dla nich wygodniejsze – zaznacza Dobrzyński.

Joanna Krupa i Kuba Wojewódzki zareklamują Pokolenia

Oferta Pokolenia znajdzie się w portfolio Play w czwartek. Z kolei od piątku rusza kampania reklamowa promująca tę usługę. Obejmuje ona spoty z udziałem Joanny Krupy oraz Kuby Wojewódzkiego emitowane w telewizji i internecie oraz akcję billboardową.

Za kreację kampanii oraz ATL odpowiada agencja Grandes Kochonos, za BTL i internet Plej, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaCom.

Kilka dni temu Play Communications zaprezentował swoje wyniki finansowe za drugi kwartał br. i minione półrocze. W tym drugim okresie firma zanotowała 3,32 mld zł wpływów operacyjnych (wobec 3,21 mld zł rok wcześniej) i wzrost zysku netto w skali roku z 57,5 do 352,6 mln zł.

W zeszłym półroczu sieć miała 15,03 mln klientów, o 550,2 tys. więcej niż rok wcześniej. Liczba abonentów wzrosła z 8,94 do 9,71 mln, a użytkowników ofert prepaidowych zmalała z 5,54 do 5,32 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"