W kampanii "Pokolenia" Patrizia Aryton zwraca uwagę na to, że styl naszych mam pomaga odnaleźć własny styl – czy to poprzez naśladowanie go, czy też poprzez jego odrzucenie. Ubrania potrafią przywoływać wspomnienia, przenosić w czasie, przypominać miejsca, zapachy, emocje. Niejednokrotnie to właśnie garderoby mam są pierwszymi inspiracjami na drodze do własnego stylu.
Właśnie w nawiązaniu do tego, kolekcje Patrizia Aryton skomponowane są tak, by mogła je nosić i mama, i córka. Są to szlachetne tkaniny, które mają dawać ciału poczucie komfortu i kroje – dyskretnie luksusowe, dodające pewności siebie.
Stylizacje, które pokazano w kampanii "Pokolenia" podkreślają indywidualność, osobowość i temperament jej bohaterek. W kolekcji wiosna-lato 2023 znalazły się wszystkie elementy garderoby idealne na ten sezon – lniane garnitury i kombinezony, trencze, klasyczne jedwabne slip dress i topy czy luźne bawełniane koszule. Jest to kapsułowa baza klasycznej garderoby dla kobiety, która czuje się pewna swojego stylu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dyrektorka-kreatywna-patrizia-aryton-patrycja-cierocka-szumichora-ksiazka-klasyka-z-twistem,7169871260169857a ##
Patrizia Aryton to marka, dla której miarą jakości ubrań jest ich uniwersalność i ponadczasowość. Marka premium, która oddziałuje na zmysły, nie goni za trendami, ale zaprasza do świata, w którym czujesz się bezpiecznie elegancka. Rodzinne relacje są wpisane w DNA marki – jej początki bazują bowiem na łączącej pokolenia miłości do mody. Danuta i Ryszard Cieroccy założyli swoją markę ponad 30 lat temu, ich córki Patrycja i Sylwia od najmłodszych lat podglądały proces rozwoju firmy. Dzisiaj są jej częścią.
--“Moja relacja z mamą na przestrzeni lat ewoluowała – przez bycie moją opiekunką w dzieciństwie, encyklopedią wiedzy o sztuce i modzie, aż do dziś gdy mogę nazwać ją swoją najlepszą przyjaciółką. Bazuję nie tylko na swoim doświadczeniu, ale też jej cennych spostrzeżeniach i radach. Od zawsze podziwiałam pasję mamy do projektowania, która zrodziła we mnie miłość do mody. Tak samo jak nasza relacja, ewoluowała marka Patrizia Aryton. Kampania „Pokolenia” idealnie ją ukazuje – wspomina Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna marki.











