Obsługę klientów zagranicznych prowadzimy od początku istnienia firmy – mówi Krzysztof Michniewicz, Prezes Zarządu ICP Group S.A. Do niedawna tego typu projekty były realizowane niejako przy okazji, pozyskiwaliśmy je w wyniku rozległych kontaktów w branży MICE i aktywności w międzynarodowych organizacjach takich jak SITE, MPI czy IMA. Wraz z rozwojem biznesu podjęliśmy w zeszłym roku decyzję o wydzieleniu z naszych struktur działu dedykowanego projektom DMC. Z racji, że nazwa Incentive Concept Poland funkcjonowała w świadomości naszych klientów i partnerów bardzo dobrze postanowiliśmy ją w tym czasie zachować.
Nowy zespół DMC bardzo szybko potwierdził swój profesjonalizm - m.in. obsługą firmy Canon podczas mistrzostw EURO 2012 (przy współpracy z agencją Experience Worldwide). Dlatego zdecydowano się podkreślić zmiany zachodzące w dziale DMC. Nowa nazwa pozostała spójna ze wszystkimi markami ICP Group, ale jeszcze wyraźniej komunikuje kompetencje firmy jako destination management company.

Wraz z zespołem bardzo się cieszymy z tych zmian – mówi Seweryn Jakubiec, Operations Manager w Poland Concept. Ostatni rok był dla nas bardzo intensywny. Potwierdziliśmy, że jesteśmy zgranym teamem, który potrafi sprostać wysokim wymaganiom zagranicznych klientów. Pokazaliśmy, że w kreatywny i świeży sposób potrafimy sprzedać atuty naszego kraju. Nowe logo to fajne połączenie tradycji i nowoczesności. I właśnie to chcemy pokazać: że Polska to nietuzinkowe, oryginalne miejsce świetne do zorganizowania każdego wydarzenia











