Poland Concept Destination Management Company

Agencja Incentive Concept Poland z początkiem września zmienia logo oraz nazwę na Poland Concept Destination Management Company. Zmiany te są następstwem dynamicznego rozwoju, jakie przeszedł dział DMC w ostatnim okresie, a także w wyniku potrzeby ujednolicenia komunikacji wszystkich marek ICP Group S.A. W najbliższym czasie agencja sukcesywnie będzie budować wizerunek już pod nową marką. Logo i nazwa zostaną oficjalnie przedstawione światu podczas zbliżających się targów EIBTM 2012 w Barcelonie, w których Poland Concept weźmie kolejny raz udział w ramach polskiego stoiska narodowego.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Obsługę klientów zagranicznych prowadzimy od początku istnienia firmy – mówi Krzysztof Michniewicz, Prezes Zarządu ICP Group S.A. Do niedawna tego typu projekty były realizowane niejako przy okazji, pozyskiwaliśmy je w wyniku rozległych kontaktów w branży MICE i aktywności w międzynarodowych organizacjach takich jak SITE, MPI czy IMA. Wraz z rozwojem biznesu podjęliśmy w zeszłym roku decyzję o wydzieleniu z naszych struktur działu dedykowanego projektom DMC. Z racji, że nazwa Incentive Concept Poland funkcjonowała w świadomości naszych klientów i partnerów bardzo dobrze postanowiliśmy ją w tym czasie zachować.

Nowy zespół DMC bardzo szybko potwierdził swój profesjonalizm - m.in. obsługą firmy Canon podczas mistrzostw EURO 2012 (przy współpracy z agencją Experience Worldwide). Dlatego zdecydowano się podkreślić zmiany zachodzące w dziale DMC. Nowa nazwa pozostała spójna ze wszystkimi markami ICP Group, ale jeszcze wyraźniej komunikuje kompetencje firmy jako destination management company.

Wraz z zespołem bardzo się cieszymy z tych zmian – mówi Seweryn Jakubiec, Operations Manager w Poland Concept. Ostatni rok był dla nas bardzo intensywny. Potwierdziliśmy, że jesteśmy zgranym teamem, który potrafi sprostać wysokim wymaganiom zagranicznych klientów. Pokazaliśmy, że w kreatywny i świeży sposób potrafimy sprzedać atuty naszego kraju. Nowe logo to fajne połączenie tradycji i nowoczesności. I właśnie to chcemy pokazać: że Polska to nietuzinkowe, oryginalne miejsce świetne do zorganizowania każdego wydarzenia

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"