Widownia „Jednego na jeden” w okresie od 3 września do 23 października br. wyniosła 181 tys. widzów, co przełożyło się na 7,43 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 5,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Magazyn można oglądać od poniedziałku do piątku o godz. 7.30.
Najpopularniejszym wydaniem „Jednego na jeden” w analizowanym okresie był to z udziałem Joachima Brudzińskiego, wyemitowane 24 września br. Obejrzało go ponad 255 tys. osób. Niemal tyle samo widzów miało wydanie z Adamem Hoffmanem, które znalazło się na drugim miejscu.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program obniża wyniki TVN24 o 24 tys. widzów. Rok temu w paśmie emisji „Jeden na jeden” informacyjną stację oglądało bowiem 205 tys. osób, a jej udziały wynosiły odpowiednio 8,69 proc. oraz 7,64 proc.

W paśmie nadawania audycji TVN24 wygrywa jednak z mającym większy zasięg TVP Info, które notuje wtedy 6,89 proc. udziału. Z kolei wynik trzeciego Polsatu News to tylko 1,57 proc. Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Trzy topowe wydania „Jednego na jeden”
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
„Jeden na jeden" to autorski publicystyczny program Bogdana Rymanowskiego. W każdym odcinku gości jeden polityk lub inny bohater aktualnych wydarzeń.











