Tygodnik "Wprost" traci z reklam. Jak wynika z danych Agora Monitoring od stycznia do czerwca 2003 Wprost zarobił około 41,5 mln zł czyli o 2,9% mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Tymczasem rosną wpływy zarówno "Polityki" jak i "Newsweeka". Ten pierwszy zarobił 40,2 mln zł - to o 9,7 proc. więcej niż rok wcześniej a Newsweek 33,7 mln zł. Największy wzrost przychodów wśród tygodników - o 29,7 proc., odnotowała "Przyjaciółka" (Edipresse Polska), zajmująca czwarte miejsce z kwotą 21 mln zł.
tygodniki ogólnopolskiereklamy krajowe i lokalneTytułI-VI 2002I-VI 2003dynamikaWPROST42 671 50241 452 007-2,9%POLITYKA36 684 17540 225 3749,7%NEWSWEEK31 620 71633 717 3566,6%PRZYJACIÓŁKA16 174 74120 985 90529,7%DZIEŃ DOBRY15 813 43119 639 97324,2%TELE TYDZIEŃ18 631 17719 168 3002,9%GALA15 313 15715 741 0012,8%NAJ13 568 91415 517 07514,4%PANI DOMU13 155 80111 130 835-15,4%TELE MAGAZYN9 471 67610 933 79515,4%pozostałe49 240 67059 085 43820,0%SUMA262 345 960287 597 0589,6%Dane cennikowe; dotyczą wpływów ze standardowych reklam i ogłoszeń prasowych. nie uwzględnia rabatów (zawiera wydatki cennikowe);nie uwzględnia insertów i innych niestandardowych reklam (wklejek; wszywek);












