"Polityka" odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w lipcu 2006 - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wyniosła 159 522 egz. (spadek o prawie 3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku). Drugie miejsce zajął "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował prawie 9 proc. spadek sprzedaży - do poziomu 149 251 egz.
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 146 719 egz. (spadek o 2,3 proc.).
Wynik "Przekroju" pogorszył się w czerwcu o 8,9 proc. - 64 846 egz.
lipiecZKDP20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemPolityka254060159522267123164148Wprost250909149251280067163383Newsweek254299146719268993150309Przekrój1457056484615555371194Przegląd 79400297718900033137

Wśród tygodników katolickich wzrost sprzedaży zanotował Gość Niedzielny a Tygodnik Powszechny miał mniej czytelników niż przed rokiem.
lipiecZKDP20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemGość Niedzielny174738118982147341114649Tygodnik Powszechny42025197315673822317
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora" (kolejny wzrost sprzedaży), wyprzedzając "Forum".
lipiecZKDP20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemAngora427083292143398451257391Forum35742194084316520843
Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 99 512 egz. lipiecZKDP20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemNie21350799512248010106080











