Freebee to startup oparty na technologiach mobilnych oraz plastikowej karcie. Oferuje klientom programy lojalnościowe: za zakup produktu czy skorzystanie z usługi klienci mogą szybko i wygodnie odbierać nagrody. Z Freebee współpracuje już prawie 500 punktów usługowych z kilkunastu różnych branż, w tym restauracje, sklepy, kawiarnie, księgarnie.
Wiceprezes New Media Ventures (właściciela Freebee) Michał Niemczycki uważa, że tradycyjne programy lojalnościowe nie budują relacji między marką a konsumentem. - Klient ma dosyć ciułania punktów w nieskończoność, a przy zakupie dziesiątej kawy niekoniecznie chce już tylko jedenastą gratis - mówi Niemczycki. W programie Freebee nagrody są związane z ofertą danego miejsca, a przy tym niestandardowe i budujące relację.
Dla Polkomtela Freebee ma stanowić nowy kanał komunikacji z klientami. Operator zamierza dotrzeć ze swoją ofertą, m.in. z technologią LTE, do partnerów Freebee. Freebee już teraz udostępnia u wybranych partnerów Wi-Fi z internetem Plusa.












