Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w 2014 roku wyniósł 0,76 proc. W porównaniu do poprzedniego roku wzrósł on o 4,11 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni roczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 1,64 proc. do 0,62 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał o 25,93 proc. do poziomu 0,20 proc. (to drugi największy spadek w zestawieniu)
Oczko niżej uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja ub.r. Jej średni udział w 2014 roku uplasował się na poziomie 0,10 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-seriale-na-czele-kanalow-filmowych-w-2014-roku-fox-podwoil-wynik-top-33 ##

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka. Średni udział tego kanału w analizowanym okresie wyniósł 0,07 proc. W rankingu stacja ta awansowała z miejsca dziewiątego na siódme. Swój udział podwoił zaś kanał Stars.tv, zajmujący szóstą lokatę z 0,08 proc. udziału.
Z kolei najwięcej stracił kanał ITV, który spadł z miejsca czwartego na piąte. Jego średni roczny wynik zmniejszył się o 28,57 proc. do 0,10 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-sport-liderem-kanalow-sportowych-w-2014-roku-tvp-sport-z-najwiekszym-wzrostem ##
Natomiast nowy kanał muzyczny Polsatu - Muzo.tv, który ruszył 26 września ub.r., w zeszłym roku zajął miejsce ostatnie z wynikiem wynoszącym nawet nie 0,01 proc. (średnia widownia tej stacji wyniosła 271 osób).

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w 2014 roku liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 6,67 proc., wyniósł o 1,12 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (1,07 proc. udziału, do góry o 3,88 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,36 proc., - 23,40 proc.).
Również i w tym ujęciu największym wzrostem (o 300 proc. do 0,12 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka, zaś najwięcej straciła stacja ITV - było to 30,43 proc. do 0,16 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-liderem-stacji-informacyjnych-w-2014-roku-z-mniejsza-przewaga-nad-tvp-info-mocno-w-gore-tvn24-bis ##
*-Disco Polo Music nadaje od maja ub.r. Podane dane to średnia za cały rok* Power TV monitorowany jest od lutego ub.r. Podane dane to średnia za cały rok*** Vox Music TV monitorowany jest od sierpnia ub.r. Podane dane to średnia za cały rok**** Muzo.tv nadaje od 26 września ub.r. Podane dane to średnia za cały rok











