Polo TV najchętniej oglądanym kanałem muzycznym. Nuta Gold z największym wzrostem

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lipcu 2023 roku było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Nuta Gold, a najwięcej straciła stacja Vox Music TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polo TV najchętniej oglądanym kanałem muzycznym. Nuta Gold z największym wzrostem

Udział naziemnego kanału Polo TV w lipcu 2023 roku wyniósł 0,37 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik stacji się nie zmienił - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,23 proc., po spadku o 8 proc.

Podium uzupełnia kanał Stars.tv (wzrost o 15,38 proc. do 0,15 proc.). Stacja awansowała z czwartej lokaty.

Nuta Gold z największym wzrostem

Z 16. na 12. miejsce awansował kanał Nuta Gold (do góry o 100 proc. do 0,02 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-liderem-kanalow-informacyjnych-zyskuje-tvp-info,7169497842735233a ##

Z kolei najwięcej straciła stacja Vox Music TV - było to 66,67 proc. do 0,02 proc. udziału. Kanał padł z 9. na 12. lokatę.

grafika

Polo TV powiększa przewagę nad Eską TV w 16-49

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lipcu 2023 roku liderem było Polo TV. Udział kanału, po wzroście o 4,26 proc., wyniósł 0,49 proc.

Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,42 proc. (w dół o 8,70 proc.). Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV (- 2,63 proc. do 0,37 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lipiec-w-telewizji-tvp1-i-tvn-liderami-rekordowy-wzrost-polsatu-sport,7169498197522049a ##

W tym ujęciu najwięcej też zyskała stacja Nuta Gold (100 proc. do 0,32 proc.). Z kolei na czele spadków znalazł się kanał Kino Polska Muzyka (60 proc. do 0,06 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"
Materiał reklamowy

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia