Nowe logo ma być bardziej nowoczesne i trafiające do młodszej grupy targetowej kanału. Jednocześnie podkreśla rozrywkowy charakter jego ramówki.
Przy tworzeniu logotypu ze stacją współpracowała Aleksandra Fajęcka oraz Międzynarodowa Grupa Kreatywna.

W paśmie „Disco Start” będą pokazywane przeboje gwiazd polskiej sceny disco polo i dance. Program będzie emitowany codziennie o godz. 14.00 i powtarzany o 18.35.
Od godz. 19.30 stacja pokaże pasmo z poradami ezoterycznymi „MagicznaTV”. W 150-minutowym programie widzowie mogą kontaktować się z wróżkami za pośrednictwem sms-ów i połączeń. Stacja uruchomi również portal magiczna.tv.

Stacja zapowiada również inne formaty, które maja pojawić się w jej ramówce. W reality-show „Życie na rockowo” pokazane zostanie życie czwórki przyjaciół grających w zespole rockowym. „Ja Karolina” opowie o perypetiach prezenterki Karoliny Motylewskiej, która każdy moment swojego życia konsultuje z wróżką. Z kolei w serialu „Widzę przyszłość”, opowiadającym o pracy trzech wróżek, mają pojawić się gwiazdy, m.in. Radosław Majdan i Agnieszka Orzechowska.
Nie otrzymaliśmy odpowiedzi od stacji, czy zamierza ograniczyć pokazywanie pasma z telezakupami.











