Program nadawany był w soboty o godz. 22.00 od 26 lutego do 16 kwietnia br. Pokazano w sumie osiem odcinków, które dały stacji 0,34 proc. udziału w 4+ i 0,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie kanał MTV Polska śledziło 30 tys. widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 0,24 proc. i 0,33 proc.
Z kolei nadawane w poniedziałki po 22.00 powtórki sobotnich odcinków zanotowały średnią oglądalność na poziomie 17 tys. osób przy udziale wynoszącym 0,16 proc. i 0,21 proc.
“Polowanie na singla” to program, w którym czwórka uczestników zostaje zamknięta z singlem. Jego zadaniem jest odnalezienie osoby, która - podobnie jak on - obecnie nie jest w żadnym związku. Trójka zawodników będzie natomiast udawać, że nie posiada partnera i zrobi wszystko, aby singiel nie poznał prawdy.

Reality show powstał na brytyjskiej licencji, a za jego produkcję odpowiadała firma Endemol Polska. Na razie MTV Networks Polska nie podjęło decyzji czy będzie kolejna polska edycja “Polowania na singla”.











