Nowym klientem BrandLift z kategorii farmaceutycznej została Polpharma. Obecnie agencja pracuje nad kampanią dla marki Eloderm. Projekt pt. "Dbaj o swoją wrażliwość” to kreacja skupiająca się na atutach produktów dbających o skórę matek i dzieci. Kampania wspierana przez uznane influencerki odnajdujące się w tematyce parentingowej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/brandlift-avon-influencer-marketing ##
Dla tej samej firmy Brandlift realizuje działania promocyjne brandu Biotebal Plus, który wspiera dobrą kondycję włosów, skóry i paznokci.
W ramach nawiązanej współpracy z USP Zdrowie BrandLift prowadzi kampanię produktu Jasnum – preparatu na łagodzenie objawów menopauzy. By zachęcić do rozmowy o tym okresie w życiu kobiety, agencja m.in. zorganizowała dla marki warsztaty, na które zostały zaproszone influencerki wraz ze swoimi mamami. Podczas zajęć ambasadorki marki miały okazję wziąć udział w warsztatach z ekspertami: psycholożką czy urofizjoterapeutką.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/influencerzy-reklama-zarobki-algorytm ##
BrandLift dla marki sera Valbon
BrandLift wraz z Valbon, producentem oryginalnych francuskich serów, realizuje kampanię Valbon_francuskiStyl, skierowaną do kobiet w wieku 25-55 lat. Celem tych działań jest prezentacja produktów przeplatana zabawą z modą, z której również słynie Francja, a także przybliżenie historii marki i informacji na jej temat. Do kampanii prowadzonej na Instagramie (posty oraz storisy) zostały zaproszone popularne influencerki idealnie wpasowujące się swoją działalnością w założenia projektu.
Agencja influencer marketingu BrandLift pracuje m.in. dla marek Beiersdorf, Hortex, Mars, Nestle, Henkel, Pepco, USP, Rossmann, Aldi, Carrefour, Bausch&Lomb.











