Polsat: 1,8 mln widzów finału „Skazanego na śmierć”

Czwarty sezon serialu „Skazany na śmierć” oglądało w Polsacie średnio 2,3 mln widzów.  Finałowa seria produkcji gościła na antenie jesienią 2009 i wiosną 2010 roku. Ostatni odcinek przyciągnął 1,8 mln osób.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Serial zapewnił Polsatowi 14,07 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,34 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB NMR) dla Wirtualnemedia.pl. Trzeci sezon, emitowany jesienią 2008, miał 18,4 proc. udziału w grupie 4+ oraz 24,33 proc. udziału w grupie 16-49 (średnia oglądalność wyniosła 3,01 mln widzów).  

Polsat w trakcie emisji „Skazanego” był stacją trzeciego wyboru. Kanałowi udało się wyprzedzić Dwójkę, która miała 2,19 mln widzów i 13,3 proc. udziału. Liderem pasma została Jedynka z 4,23 mln widzów i 25,68 proc. udziału w rynku. 

Wpływy reklamowe przy czwartym sezonie wyniosły blisko 34 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Serial chętnie oglądali mężczyźni oraz widzowie między 40 a 54 rokiem życia. 

„Skazanego na śmierć” zastąpi w niedzielnym paśmie serial „CSI: Kryminalne zagadki Miami”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"