- Idea jest prosta: im więcej nas będzie przed telewizorami, tym większa liczba naszych małych podopiecznych otrzyma wsparcie - nowoczesne leki, sprzęt medyczny oraz zabiegi rehabilitacyjne - mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone zostaną na podstawie wyników jego oglądalności monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement. Poza anteną Polsatu blok oglądać będzie można też w internecie - na stronie ipla.tv oraz w aplikacji ipla na komputery, tablety oraz smartfony i wybrane telewizory Smart TV, a liczba widzów w internecie zostanie dodana do widowni telewizyjnej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-polsacie-w-grudniu-najdrozsze-reklamy-w-wigilijny-wieczor ##
Do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcać będzie kilka spotów promocyjnych, emitowanych na antenie głównego Polsatu i jego kanałów tematycznych. Wystąpią w nich dziennikarze redakcji „Wydarzeń” i Polsat News: Dorota Gawryluk, Agnieszka Mosór, Ewa Gajewska, Robert Gusta i Jarosław Gugała oraz Mateusz Borek z Polsatu Sport. Filmy przygotował nadawca we własnym zakresie. Wyreżyserował je Mariusz Palej, a producentem był Krzysztof Hansz.

W ub.r. w telewizji Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało 5,67 mln widzów. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,5 mln zł. Dotychczasowe 11. edycji akcji przyniosło wsparcie dla podopiecznych organizacji w wysokości prawie 13,5 mln zł. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 26 657 dzieci.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-na-organizacje-sylwestra-w-katowicach-wyda-3-mln-zl ##
Swoją akcję charytatywną „Reklama Dzieciom” zorganizuje w tym roku też TVP1. Specjalny blok pokaże 25 grudnia br. po „Wiadomościach”.











