Ruszyła kampania łączonej oferty Polsat Box i Plusa

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box i Plusa m.in. z Jackiem Braciakiem i Wojciechem Mecwaldowskim promująca ofertę łączoną operatorów: Telewizja Polsat Box z Disney+ i Światłowód Plusa już od 19 zł/mies. przez pierwszy rok po rabatach. Spot zachęca, żeby zdecydować się na zakup już teraz i nie odkładać go na później.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszyła kampania łączonej oferty Polsat Box i Plusa

Nowy spot telewizyjny m.in. z Jackiem Braciakiem i Wojciechem Mecwaldowskim inspiruje klientów do tego, żeby zrezygnowali z odkładania zakupów i skorzystali z atrakcyjnej oferty już teraz. Oferta ta obejmuje Polsat Box z serialami, filmami i produkcjami w Disney+ oraz szybki internet światłowodowy Plusa.  

Kampanię promującą ofertę łączoną Polsat Box i Plusa zaplanowano w telewizji (Polsat, TVN, TVS i kanałach tematycznych), internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.  

Za kreację kampanii odpowiada agencja Freundschaft. Produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - wideo – Televizor, zaś postprodukcją audio – Ztudio&Burza. Media do kampanii zaplanowały agencje mediowe iProspect i MediaPlus. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele