Największą widownię w zeszłym tygodniu, tj. w okresie od 14 do 21 sierpnia 2017 roku, zgromadziły „Fakty”, pokazane 20 sierpnia w TVN. Dziennik tego dnia miał średnio 2,79 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 23,19 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce wśród hitów tygodnia zajęła transmisja z Festiwalu weselnych przebojów, którą 18 sierpnia w Polsacie obejrzało 2,75 mln widzów (26,33 proc. udziału).

Podium uzupełniają „Wiadomości” TVP1, które w niedzielę obejrzało 2,56 mln widzów (19,52 proc. udziału).
Czwarte miejsce zajął serwis sportowy Jedynki po głównym wydaniu „Wiadomości”, który tego samego dnia obejrzało 2,28 mln widzów (16,74 proc. udziału).
Oczko niżej znalazła się „Sprawa dla reportera”. Program Elżbiety Jaworowicz w zeszły czwartek na antenie TVP1 śledziło średnio 2,26 mln widzów (17,45 proc. udziału).
Siódmy był inny serwis informacyjny Jedynki - „Teleexpress”. 20 sierpnia dziennik ten miał 2,16 mln widzów (21,29 proc. udziału).
Czwartym najchętniej oglądanym programem informacyjnym w ubiegłym tygodniu były „Wydarzenia” Polsatu, które również 20 sierpnia br. miały 1,89 mln oglądających (15,96 proc. udziału). Była to czternasta topowa pozycja programowa w rankingu.
Oczko wyżej uplasował się inny koncert, który odbył się w zeszły weekend. Był to Top of the Top Festival 2017, który pokazywał TVN. Sobotnią część tej imprezy śledziło średnio 1,93 mln osób (17,64 proc. udziału).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też były „Fakty”, które w TVN oglądało średnio 1,06 mln osób, co dało stacji 23,69 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął film „Jack Reacher” (977 tys. widzów; 17,52 proc. udziału), a podium uzupełnia transmisja z Top of the Top Festival 2017 (913 tys. widzów; 20,60 proc. udziału).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,10 pkt. proc. do 9,83 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,35 proc., po wzroście o 0,90 pkt. proc.
Podium uzupełnia TVP1, która spadła z pozycji drugiej. Udział tej stacji wyniósł 8,38 proc. (w dół o 0,52 pkt. proc.).
Oczko niżej znalazła się TVP2, której średni udział wyniósł 6,07 proc. (- 0,96 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,11 proc. do 33,63 proc.
Pierwszą piątkę uzupełnia newsowy kanał TVN24. Jego średni udział wyniósł 4,60 proc. (- 0,23 pkt. proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) nowym liderem został TVN, który wyprzedził Polsat. Udział tej stacji zwiększył się o 0,39 pkt. proc. do 11,18 proc.
Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 10,77 proc. (w dół o 0,12 pkt. proc.).
Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: Jedynka (w dół o 0,69 pkt. proc. do 5,31 proc.), która jednak wyprzedziła Dwójkę (- 1,47 pkt. proc. do 5,10 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,23 pkt. proc. do 10,88 proc.).











