Nowym liderem rynku telewizyjnego w okresie od 3 do 9 grudnia br. została Telewizja Polsat. Jej udział wzrósł o 1,08 pkt. proc. do 14,43 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała trzecie miejsce.
Na drugiej lokacie znalazła się Jedynka, której udział w rynku spadł o 0,28 pkt. proc. do 13,62 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium - z pozycji lidera - spadła TVN z wynikiem na poziomie 13,54 proc. (po spadku o 0,54 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,30 proc., spadek o 0,19 pkt. proc.).
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocnił się Polsat, który zyskał tutaj 0,96 pkt. proc. do 16,20 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVN, po spadku udziału o 0,31 pkt. proc. do 13,79 proc. Na ostatniej lokacie podium znalazła się TVP2 (10,89 proc.; spadek o 0,09 pkt. proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,52 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 03.12 - 09.12.2012 - grupa 4+
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 03.12 - 09.12.2012 - grupa 16-49











