Wpływy z reklam Polsatu w sierpniu br. wyniosły 136 mln zł ibyły o 38,5 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku -pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. dane TNS OBOP, którepowstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmująrabatów.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się stacja TVN, która wzeszłym miesiącu zanotowała przychody reklamowe na poziomie 115,8mln zł (o 8,1 proc. wyższe niż w sierpniu 2007 roku).
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 68,4 mln zł,czyli o 26,9 proc. niższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 -czwarta w rankingu - odnotowała spadek wpływów z reklam do poziomu34 mln zł (-26,7 proc.).
Piątą lokatę zajęła Viva Polska, której przychody wyniosły 14,9mln zł. Stacja ta zyskała 86 proc. w porównaniu do sierpniu 2007roku i została liderem wśród stacji tematycznych.

Największy wzrost w zestawieniu zanotował znajdujący się namiejscu 18. Hallmark, którego wpływy zwiększyły się o 300,2 proc.do 4,6 mln zł. Najwięcej stracił natomiast plasujący się na 16.pozycji Polsat Sport, której przychody reklamowe spadły o 69,2proc. do 5,1 mln zł.
Procter and Gamble Operations Polska, Polkomtel i UnileverPolska to firmy, które przeznaczyły najwięcej na reklamę wtelewizji w sierpniu 2008 roku.











