Polsat z najwyższą oglądalnością. Ale wśród młodszych widzów wygrywa inna stacja

Nowym liderem rynku telewizyjnego został Polsat, który wyprzedził TVP1, zajmującą miejsce drugie. Spore spadki w czołówce zanotowały TVP2 i TVN24. W grupie widzów od 16 do 59 lat najchętniej oglądany był TVN.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Polsat z najwyższą oglądalnością. Ale wśród młodszych widzów wygrywa inna stacja

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych we wrześniu br. zajął Polsat. Średni dobowy udział kanału względem października 2023 roku zwiększył się o o 10,2 proc. i wyniósł 7,24 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugą pozycję z pierwszej spadła TVP1. Jej udział zmalał o 7,74 proc. do 7,15 proc. Podium zamyka TVN z wynikiem 6,33 proc. (rok wcześniej 6,79 proc.). Dalej znalazła się TVP2 notująca spadek aż o jedną piątą do 5,95 proc.

Najpopularniejszą stacją newsową było zajmująca piąte miejsce TVN24 z wynikiem 5,75 proc., co oznacza spadek o 21,12 proc. Oczko niżej znalazł się Republika, notująca gigantyczny wzrost o 3725 proc. TVN7 znalazł się z kolei na miejscu siódmym z wynikiem 3,16 proc.

grafika

TVN na czele w grupie komercyjnej

W grupie 16-59 najpopularniejszą stacją był TVN z wynikiem wynoszącym 7,52 proc. po spadku o 4,69 proc.  Kolejne miejsce zajął Polsat (7,37 proc. udziału), a trzecia była TVP1 (4,56 proc.). 

Najwyżej notowany kanał informacyjny zajął miejsce siódme. Znalazł się tam stacja TVN24 z wynikiem 3,62 proc.

grafika

Dane Nielsen Audience Measuetment uwzględniają oglądanie z przesunięciem czasowym z dnia emisji. Nie obejmują wyników oglądalności stacji poza domem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

ZFPR zmienił siedzibę. Już nie mieści się w biurowcu Agory

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Znany nadawca zamyka kanał na TikToku po trzech dniach. Oskarżenia o seksizm

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Dezinformacja wokół sabotażu polskich linii kolejowych. Apel z ministerstwa

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Tarczyński w nowej kampanii produktowej Paluszków Exclusive

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej
Materiał reklamowy

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej

Serwis Super Mamy stawia na wideo

Serwis Super Mamy stawia na wideo