Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych we wrześniu br. zajął Polsat. Średni dobowy udział kanału względem października 2023 roku zwiększył się o o 10,2 proc. i wyniósł 7,24 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugą pozycję z pierwszej spadła TVP1. Jej udział zmalał o 7,74 proc. do 7,15 proc. Podium zamyka TVN z wynikiem 6,33 proc. (rok wcześniej 6,79 proc.). Dalej znalazła się TVP2 notująca spadek aż o jedną piątą do 5,95 proc.
Najpopularniejszą stacją newsową było zajmująca piąte miejsce TVN24 z wynikiem 5,75 proc., co oznacza spadek o 21,12 proc. Oczko niżej znalazł się Republika, notująca gigantyczny wzrost o 3725 proc. TVN7 znalazł się z kolei na miejscu siódmym z wynikiem 3,16 proc.

TVN na czele w grupie komercyjnej
W grupie 16-59 najpopularniejszą stacją był TVN z wynikiem wynoszącym 7,52 proc. po spadku o 4,69 proc. Kolejne miejsce zajął Polsat (7,37 proc. udziału), a trzecia była TVP1 (4,56 proc.).
Najwyżej notowany kanał informacyjny zajął miejsce siódme. Znalazł się tam stacja TVN24 z wynikiem 3,62 proc.

Dane Nielsen Audience Measuetment uwzględniają oglądanie z przesunięciem czasowym z dnia emisji. Nie obejmują wyników oglądalności stacji poza domem.











