W minionym tygodniu, tj. w okresie od 29 maja do 4 czerwca 2017 roku, tradycyjnie najwięcej widzów zgromadził obyczajowy serial „M jak miłość”, którego poniedziałkowy odcinek oglądało 5,42 mln widzów, co przełożyło się na 37,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęły kulisy „M jak miłość”, które dzień później na antenie Dwójki oglądało 3,79 mln widzów, co dało stacji 26,60 proc. udziału.
Podium uzupełnia 15-lecie kabaretu Neo-Nówka transmitowane w Polsacie (3,10 mln widzów; 20,74 proc. udziału; emisja 4 czerwca).

Szóste miejsce zajął finałowy mecz Ligi Mistrzów. Sobotnie spotkanie Juventus-Turyn-Real Madryt transmitowane w TVP1 śledziło średnio 2,93 mln widzów (23,32 proc. udziału).
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w zeszłym tygodniu były „Wiadomości” TVP1, które 4 czerwca obejrzało 2,79 mln widzów (19,88 proc. udziału). Była to siódma topowa pozycja programowa w rankingu.
Z kolei najpopularniejsze konkurencyjne „Fakty” TVN zgromadziły 2,65 mln widzów (emisja 30 maja; 9. pozycja). 2,34 mln oglądających miał pokazany 4 czerwca „Teleexpress” telewizyjnej Jedynki (11. pozycja).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który oglądało średnio 1,73 mln osób (30,99 proc. udziału).
Drugie miejsce również zajęły kulisy „M jak miłość” (1,53 mln widzów; 26,63 proc. udziału), a podium uzupełnia 15-lecie Neo-Nówki (1,37 mln widzów; 22,82 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
Udział Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 1,32 pkt. proc. do 11,05 proc.
Drugi był TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,23 proc., po spadku o 0,36 pkt. proc. Podium uzupełnia TVP1. Udział tej stacji wyniósł 9,08 proc. (do góry o 0,29 pkt. proc.). Oczko niżej znalazła się TVP2, której tygodniowy wynik wyniósł 8,07 proc. (+ 0,07 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 38,75 proc. do 37,43 proc.
Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24 (4,82 proc.; w dół o 0,30 pkt. proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem też był Polsat. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,83 pkt. proc. do 13,19 proc.
Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 12,14 proc., po spadku udziału wynoszącym 0,70 pkt. proc.

Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: Dwójka (do góry o 0,24 pkt. proc. do 6,72 proc.) i Jedynka (+ 0,49 pkt. proc. 5,55 proc.).
W grupie wiekowej 16-59 pierwszy również był Polsat (w dół o 1,12 pkt. proc. do 12,64 proc.).











