Udział liderującego Polsatu w okresie od 25 do 31 maja 2015 roku zwiększył się o 1,74 pkt. proc. do 12,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z kolei na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmalał o 0,75 pkt. proc. i wyniósł 12,56 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,72 proc., po spadku o 0,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,89 proc.; w dół o 0,23 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Puls 2 (1,56 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,06 proc.; + 0,07 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,88 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Polsat Sport (0,75 proc.; + 0,40 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocnił się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 2,09 pkt. proc. do 14,71 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 0,12 pkt. proc. do 12,46 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, po spadku o 1,06 proc., wyniósł 8,67 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,43 pkt. proc. do 7,57 proc.).
Największą widownię w badanym okresie - 6,81 mln widzów - tradycyjnie zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.Drugie miejsce należało do „Rancza” TVP1 z 5,63 mln widzów (emisja 31 maja). Podium uzupełnia serial „Na dobre i na złe” TVP2 z widownią na poziomie 4,92 mln osób (27 maja).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 25.05.2015 - 31.05.2015 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 25.05.2015 - 31.05.2015 - grupa 16-49












