Udział liderującego Polsatu w okresie od 14 do 20 kwietnia 2014 roku zmniejszył się o 0,18 pkt. proc. do 12,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,24 pkt. proc. i wyniósł 12,31 proc. Z kolei ostatnią pozycję podium zajęła TVP1. Jej wynik wyniósł 11,84 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,33 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,88 proc.; do góry o 0,51 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TV Puls (3,32 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TV4 (2,75 proc.; + 0,27 pkt. proc.), Puls 2 (1,42 proc.; + 0,06 pkt. proc.), TVP Seriale (1,41 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TV6 (1,02 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Polo TV (0,87 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i TVP Rozrywka (0,86 proc.; + 0,08 pkt. proc.).

Na kolejnej stronie dane: TOP 20 stacji 16-49 i TOP 20 najlepiej oglądanych programów
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera również zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,22 pkt. proc. do 14,53 proc. udziału. Drugie miejsce należało do TVN, którego udział zmniejszył się o 0,36 pkt. proc. do 13,71 proc. Natomiast ostatnia lokata podium przypadła Dwójce, która tydzień wcześniej była czwarta - wzrost o 0,83 pkt. proc. do 8,41 proc. udziału.
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,83 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Wśród hitów ratingowych tygodnia na drugim miejscu znalazł się serial „Ranczo” TVP1 z 5,77 mln widzów, a na trzecim - „Na dobre i na złe” (5,46 mln widzów)Natomiast wśród dużych formatów rozrywkowych ponownie największym zainteresowaniem cieszył się program „Twoja twarz brzmi znajomo”, którego widownia wyniosła 2,85 mln osób.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 14.04.2014 - 20.04.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 14.04.2014 - 20.04.2014 - grupa 16-49











