Udział liderującego Polsatu w okresie od 25 do 31 stycznia 2016 roku zwiększył się o 0,42 pkt. proc. do 12,04 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.
Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,16 pkt. proc. i wyniósł 11,70 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,30 proc., po wzroście o 0,42 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,29 proc.; w dół o 0,02 pkt. proc.).
Kolejnym rekordowym udziałem w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu w zestawieniu top 20 pochwalić się mógł Polsat Sport (1,25 proc.; do góry o 0,16 pkt. proc.). Stacja ta jednak relacjonowała ME w piłce ręcznej.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,11 pkt. proc. do 13,94 proc. udziału. Drugie miejsce należało do TVN, którego udział uplasował się na poziomie 12,68 proc., po wzroście o 0,53 pkt. proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,51 proc., po stracie o 1,43 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,02 pkt. proc. do 7,17 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 26 stycznia oglądało 6,60 mln widzów.
Drugie miejsce należało do meczu piłki ręcznej Polska-Chorwacja, który dzień później do Polsatu przyciągnął średnio 5,09 mln widzów.
Podium uzupełnia mecz Polska-Białoruś, z widownią w Polsacie na poziomie 4,83 mln osób (emisja 25 stycznia).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 25.01.2016 - 31.01.2016 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 25.01.2016 - 31.01.2016 - grupa 16-49











