Udział liderującego Polsatu w okresie od 15 do 21 września 2014 roku zwiększył się o 1,29 pkt. proc. do 13,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z kolei na drugą lokatę spadł TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,15 pkt. proc. i wyniósł 12,58 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 10,24 proc., po spadku o 0,23 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9 proc.; w dół o 0,45 pkt. proc.).Rekordowym udziałem pochwalić się mógł - zajmujący szóste miejsce - Polsat Volleyball 1, który pokazywał mecze MŚ w siatkówce. W zeszłym tygodniu jego średni wynik zwiększył się o 1,66 pkt. proc. do 3,65 proc. udziału.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymał się TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,40 pkt. proc. do 14,35 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zwiększył się o 1,43 pkt. proc. do 14,27 proc.

Na ostatniej lokacie podium znalazła się TVP2 - spadek o 0,38 pkt. proc. do 7,31 proc. udziału. Czwarte miejsce zajęła Jedynka (w dół o 0,37 pkt. proc. do 7,05 proc.).
Natomiast pierwszą piątkę zestawienia zamyka tutaj Polsat Volleyball 1, który tydzień wcześniej był ósmy - do góry aż o 2,19 pkt. proc. do 4,56 proc.
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,44 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do ceremonii medalowej MŚ w siatkówce z 5,88 mln widzów. Na podium znalazł się jeszcze finałowy mecz mundialu, który do Polsatu przyciągnął uwagę 5,87 mln widzów.
Spotkanie to równolegle oglądać można było na antenie Polsatu Volleyball 1, gdzie jego widownia wyniosła 3,76 mln osób. Łącznie wygrany przez Polskę mecz oglądało 9,63 mln widzów.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.09.2014 - 21.09.2014 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 15.09.2014 - 21.09.2014 - grupa 16-49











