Udział liderującego Polsatu w okresie od 1 do 7 grudnia 2014 roku zwiększył się o 1,04 pkt. proc. do 12,50 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,15 pkt. proc. i wyniósł 12,47 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który tydzień wcześniej był liderem. Jego wynik to 11,42 proc., po spadku o 1,21 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,38 proc.; w dół o 0,46 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (3,30 proc.; + 0,30 pkt. proc.), Polsat 2 (1,62 proc.; + 0,19 pkt. proc.), TTV (1,36 proc.; + 0,04 pkt. proc.) i TVP Regionalna (1,09 proc.; + 0,01 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera również awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,13 pkt. proc. do 12,75 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 2 pkt. proc. do 12,75 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - wzrost o 0,01 pkt. proc. do 8,52 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,05 pkt. proc. do 8,06 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 7,18 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe” TVP2 z 5,79 mln widzów.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 01.12.2014 - 07.12.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 01.12.2014 - 07.12.2014 - grupa 16-49











