Polsat Play stawia na znanych twórców. “997” i “Czas wojowników” nowościami jesieni

W jesiennej ramówce Polsat Play znajdą się dwa nowe polskie programy: “997” Michała Fajbusiewicza oraz “Czas wojowników” Ireny i Jerzego Morawskich. Stacja pracuje też nad adaptacją hiszpańskiego formatu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W magazynie “997 - Fajbusiewicz na tropie”, nawiązującym do kultowego programu emitowanego przez lata w TVP, prezentowane będą rekonstrukcje zbrodni i wydarzeń im towarzyszących. Prowadzący Michał Fajbusiewicz wcielać się będzie w rolę śledczego stawiającego hipotezy.

- Zmieniliśmy ten format. Nie ma w nim już studia i gości z policji czy rodzin, będę się za to starał dotrzeć do miejsc, gdzie dzieją się zdarzenia - mówił wczoraj na konferencji Fajbusiewicz.

W każdym wydaniu znajdą się inscenizacje przebiegu dwóch lub trzech tragicznych wydarzeń.

grafika

Drugą nowością będzie serial dokumentalny “Czas wojowników” stworzony przez Irenę i Jerzego Morawskich. Będzie on opowiadać o dziewczynach i chłopcach z trudnych rodzin, którzy chcą zmienić swoje życie. Dlatego trenują, aby zostać zawodowymi sportowcami MMA. - Będziemy chcieli pokazać fenomen tego sportu - zapowiada Jerzy Morawski. Na antenie stacji znajdzie się też trzeci sezon poprzedniego serialu Morawskich “Chłopaki do wzięcia”, w którym pojawią się nowi bohaterowie.

W jesiennej ofercie Polsat Play nie zabraknie kolejnego sezonu programu Bogusława Wołoszańskiego “Skarby III Rzeszy”. W nowych odcinkach dziennikarz odsłoni tajemnice m.in. Kamiennej Góry, Antonówki, twierdzy Kłodzko, zamku Bolków oraz samego Wałbrzycha. - Sukces programu przełożył się na zwiększenie możliwości. Wykorzystamy helikopter, co uatrakcyjni program - mówił Wołoszański.

grafika

Zmiany obejmą show “Kama sutra” prowadzony przez Rafała Rutkowskiego. Nową ekspertką w miejsce Marii Rotkiel zostanie Joanna Keszka, pasjonatka seksu i redaktor naczelna serwisu Barbarella.pl. Poza tym w ramówce Polsat Play pozostają: “Tajemnice mafii” Sylwestra Latkowskiego i program Jerzego Biedrzyckiego “Taaaka Ryba”, emitowany od początku istnienia Polsat Play.

Stacja pracuje nad dwoma kolejnymi programami, które mogą trafić na antenę jeszcze jesienią. Jak ujawnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Radosław Sławiński, dyrektor Polsat Play, jednym z nich będzie polska wersja hiszpańskiego formatu “Hiszpanie na świecie” nadawanego w lokalnej stacji TeleMadrid. Nasza edycja pod tytułem “Polacy na świecie” ma pokazywać jak żyją Polacy w różnych miastach świata.

Po jednym sezonie stacja zrezygnowała z programów “Seksualne rewolucje” i “Gliniarze”. Kanał szuka też pomysłu na nowy magazyn motoryzacyjny (zapowiadany wiosną program “Szerokiej drogi” nie trafił ostatecznie do produkcji).

Nowością zagraniczną w jesiennej ramówce będzie m.in. serial dokumentalny “Bez paniki to tylko kłopoty” czy kolejne produkcje poświecone II wojnie światowej jak m.in. “Goering - tajemnice marszałka III Rzeszy” czy “Zamach na Hitlera”, które będą nadawane w codziennym paśmie o 20.30. Jesienią widzowie zobaczą również kontynuację takich programów jak “Śmierć na 1000 sposobów”, “LOL:)” czy “Najbardziej sensacyjne nagrania policyjne”,

Radosław Sławiński liczy, że dzięki jesiennej ofercie utrzymany zostanie trend wzrostowy oglądalności stacji. Latem Polsat Play udało się nawet wyprzedzić TVN Turbo. W  sierpniu br. udział kanału w rynku w grupie 16-49 wyniósł 0,68 proc. i było aż o 50 proc. wyższy niż rok wcześniej (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska