Polsat - w grupy wiekowej 16-24 - miał 19,54 proc. udziału w rynku (wobec 21,34 proc. przed rokiem), zaś TVN – 15,87 proc. udziału (wobec 16,03 proc. przed rokiem). Wyniki powyżej swojej średniej zanotowały między innymi TV4 (2,93 proc. udziału), Viva Polska (2,28 proc. udziału), 4funTV (1,7 proc. udziału), TV Puls (1,57 proc. udziału), Comedy Central (1,25 proc.) czy MTV Polska (1,25 proc. udziału).
Gorsze wyniki, niż wśród ogółu widzów, zanotowały między innymi TVP1 (13,43 proc. udziału), TVP2 (12,49 proc.), TVP Info (1,79 proc. udziału), TVN24 (1,52 proc. udziału) czy AXN (0,59 proc. udziału) – wynika z danych TNS OBOP dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Przypomnijmy, że Polsat był także liderem wśród widzów między 4 a 15 rokiem życia. Pełne dane dla tej grupy można znaleźć tutaj.












