Polsat przed TVN wśród młodych widzów (16-24)

Telewizja Polsat była w I półroczu 2010 r. liderem oglądalności wśród osób między 16 a 24 rokiem życia. Druga pozycja przypadła TVN. Obie anteny straciły jednak widzów na rzecz kanałów tematycznych.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Polsat - w grupy wiekowej 16-24 - miał 19,54 proc. udziału w rynku (wobec 21,34 proc. przed rokiem), zaś TVN – 15,87 proc. udziału (wobec 16,03 proc. przed rokiem). Wyniki  powyżej swojej średniej zanotowały między innymi TV4 (2,93 proc. udziału),  Viva Polska (2,28 proc. udziału), 4funTV (1,7 proc. udziału), TV Puls (1,57 proc. udziału), Comedy Central (1,25 proc.) czy MTV Polska (1,25 proc. udziału).

Gorsze wyniki, niż wśród ogółu widzów, zanotowały między innymi TVP1 (13,43 proc. udziału), TVP2 (12,49 proc.), TVP Info (1,79 proc. udziału), TVN24 (1,52 proc. udziału) czy AXN (0,59 proc. udziału) – wynika z danych TNS OBOP dla portalu Wirtualnemedia.pl

Przypomnijmy, że Polsat był także liderem wśród widzów między 4 a 15 rokiem życia. Pełne dane dla tej grupy można znaleźć tutaj.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji