1,8 mln widzów SuperHit Festiwal w piątek, 1,9 mln - w sobotę. Polsat zdecydowanym liderem

Szóstą edycję Polsat SuperHit Festiwal w piątek oglądało średnio 1,79 mln widzów, a w sobotę - 1,93 mln. Stacja w oba dni nadawania imprezy była liderem rynku telewizyjnego - wynika z wstępnych danych telemetrycznych udostępnionych przez stację.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

SuperHit Festiwal 2021 na antenie Polsatu transmitowany był przez dwa dni - w okresie od 25 do 26 czerwca br. Muzyczna impreza przyciągnęła przed ekrany średnio 2,24 mln widzów, co przełożyło się na 18,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 20,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z udostępnionych przez Telewizję Polsat wstępnych danych Nielsen Audience Measurement, pierwszego dnia Polsat SuperHit Festiwal 2021 śledziło 1,79 mln widzów, co przełożyło się na 18,2 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 17,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Polsat w czasie transmisji SuperHit Festiwal 2021 w piątkowy wieczór (tj. od godz. 19.59 do 0.16) był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego zarówno w 4+, jak i w 16-49. W 4+ drugi był TVN (7,3 proc.), trzecia - TVP2 (6 proc.), a czwarta - TVP1 - 5,4 proc. Z kolei w 16-49 wynik drugiego TVN wyniósł 10,2 proc. W tym ujęciu dalej uplasowały się: TVP2 i TV Puls (po 5,1 proc.) i TVN7 (4,5 proc.).

Przynajmniej przez 1 minutę piątkową część Polsat SuperHit Festiwal obejrzało 7,35 mln osób.

Tego dnia odbył się koncert „Płynie w nas gorąca krew”, w ramach którego na sopockiej scenie gościła Beata Kozidrak wraz zespołem Bajm. Kolejna muzyczną gwiazdą wieczoru była Cleo, a następnie widzowie mogli obejrzeć kabaretony w ramach „Sopockiego hitu kabaretowego”. Na scenie pojawili się: Kabaret Moralnego Niepokoju, Kabaret Młodych Panów, Kabaret Ani Mru Mru, Kabaret Smile, Piotr Bałtroczyk, Jerzy Kryszak, Grupa Mocarta, Kabaret Czesuaf i Kalasznikof.

- Patrząc jak zgromadzona w Operze Leśnej publiczność bawi się, oglądając występy najlepszych polskich kabaretów, czy śpiewając z Beatą i Bajmem swoje ukochane piosenki, poczułam, jak bardzo wszyscy tęskniliśmy za takimi wydarzeniami. Odnieśliśmy także ogromny sukces pod kątem oglądalności telewizyjnej. Co 5. Polak zdecydował się spędzić z nami ten wyjątkowy wieczór - w sobotę komentowała Nina Terentiew, dyrektor programowa Telewizji Polsat.

1,9 mln widzów sobotnich koncertów

Drugiego dnia Polsat SuperHit Festiwal 2021 otworzył koncert rockowego zespołu Maneskin, który został zwycięzcą tegorocznej Eurowizji. Następnie - w ramach koncertu „Najlepszi z najlepszych” - widzowie zobaczyli artystów, którzy sprzedali najwięcej płyt, ich utwory były najczęściej grane w radiu i zdobywali Bursztynowe Słowiki. Wśród wykonawców znaleźli się: sanah, Kayah, Viki Gabor, Doda, Cleo, Paweł Domagała, Andrzej Piaseczny, Kamil Bednarek, Sławomir, Justyna Steczkowska, Michał Szpak, IRA, Enej, Kortez, Pectus, Golec uOrkiestra i Gromee.

W sobotę między godz. 20.02 a 23.17 Polsat śledziło 1,93 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 17,6 proc. i 17,9 proc. udziału. Również w tym paśmie stacja była liderem rynku telewizyjnego w obu grupach wiekowych. W 4+ druga była TVP1 (15,4 proc.), trzeci - TV Puls (5 proc.), a czwarty - TVN (4,5 proc.). Również w 16-49 druga była TVP1 (17,4 proc.), a dalsze miejsca zajęły: TVN (6,5 proc.) i TVN7 (4,1 proc.).

Drugiego dnia 1-min zasięg Polsat SuperHit Festiwal 2021 wyniósł 6,4 mln osób.

W ub.r. Superhit Festiwal odwołany wskutek epidemii

Polsat Superhit Festiwal odbywał się co roku - od 2015 do 2019 roku (zastępując Sopot TOPtrendy Festiwal). W maju 2020 roku miała mieć miejsce szósta edycja imprezy, ale z powodu pandemii COVID-19 widowisko zostało przeniesione na kolejny rok.

Ostatnią edycję koncertów Polsat transmitował w okresie od 26 do 24 maja 2019 roku. Muzyczna impreza przyciągnęła przed ekrany średnio 2,24 mln widzów, co przełożyło się na 18,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 20,56 proc. w grupie 16-59. Wpływy z reklam wyemitowanych wokół imprezy wyniosły 20,74 mln zł. (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nowe-logo-polsat-news-polsat-cafe-polsat-rodzina-polsat-games-polsat-sport-polsat-box-co-to-jest,7170174329071745a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów