Stadion Śląski do organizacji sylwestrowego koncertu 31 grudnia 2023 roku wybrał - w drodze przetargu - firmę Music Company.
Zgodnie z zawartą umową firma ta była odpowiedzialna za przygotowanie, organizację i promocję koncertu. Do jej zadań należało również m.in. opracowanie projektów graficznych i wydruk zaproszeń dla gości specjalnych, wjazdówek, akredytacji, zapewnienie i obsługa akredytacji medialnych dla fotografów i operatorów wideo, zakwaterowanie ekip technicznych, ekipy produkcyjnej oraz artystów, zapewnienie 20 tancerzy oraz animatora publiczności.
Music Company odpowiadała też za przygotowanie i zapewnienie wykonania koncertu, trwającego minimum 4 godziny, z udziałem znanych artystów oraz za zapewnienie prowadzących imprezę, a także za współpracę z Polsatem.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sylwester-polsat-kto-wystapi-marcelina-zawadzka-krzysztof-ibisz,7169454022923905a ##Na mocy umowy Stadion Śląski miał prawo do umieszczenia swojego logotypu oraz logo Województwa Śląskiego w spotach autopromocyjnych emitowanych w Polsacie, umieszczenie informacji o Stadionie Śląskim oraz o Województwie Śląskim w notatkach prasowych.

Firma Music Company odpowiadała też za możliwość złożenia życzeń noworocznych ze sceny osobiście przez Marszałka Województwa Śląskiego. W trakcie koncertu prowadzący mieli mówić o rożnych ciekawostkach promocyjnych na temat Województwa Śląskiego, przeprowadzić konkurs wiedzy o Stadionie Śląskim itd.
Wartość kontraktu pomiędzy Stadionem Śląskim a Music Company wynosi 5,81 mln zł.
Policja poinformowała, że
“Sylwestrowa Moc Przebojów”
zgromadziła
o
koło 40 tys. widzów
.











