Polsat szykuje konkurencję dla TVN Style

Telewizja Polsat planuje uderzenie w kobiecy kanał Grupy TVN.Trwają prace nad przekształceniem stacji Polsat Zdrowie i Uroda wlifestylową telewizję dla pań. Jak się dowiedzieliśmynieoficjalnie, wymieniona ma być cała oferta programowa, a w nowejformule stacja ruszyć może latem.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Ramówka nowej stacji składać się będzie z audycji poświęconychurodzie, modzie, stylowi życia, współczesnym problemom kobiet czypsychologii. W ofercie kanału znajdą się również programyrozrywkowe, dokumenty, talk shows czy zagraniczne seriale. Stacjapostawi także na gwiazdy, które prowadzić będą programy. Cześć znich Polsat będzie chciał pozyskać z konkurencyjnych telewizji.

Wraz ze zmianą oferty programowej kanał zyska nową nazwę. W tejchwili trwają prace nad różnymi jej wariantami. Poza nazwąprzeformatowana telewizja będzie mieć inną oprawę graficzną i logo,które ma być spójne z identem pozostałych kanałów Polsatu. Wprzeciwieństwie do konkurencyjnego TVN Style, stacja ma nadaljednak pozostać darmowa i nadawać niekodowanie z satelity.

Projektem przekształcenia kanału kieruje Jolanta Borowiec, którazastąpił na stanowisku szefa Polsatu Zdrowie i Uroda DariuszaDewille. Borowiec od wielu lat związana jest z Polsatem, zajmowałasię reżyserią i produkcją wielu programów tej stacji.

Polsat na razie nie chce oficjalnie wypowiadać się na tematprzeformatowania Polsatu Zdrowie i Uroda. - Rzeczywiście planowanesą zmiany w tym kanale, ale jest jeszcze za wcześnie, by podawaćszczegóły - mówi nam Katarzyna Wyszomirska, rzecznik prasowastacji.

Polsat Zdrowie i Uroda rozpoczął nadawanie w sierpniu 2004 roku.Początkowo oferta stacja obejmowała przede wszystkim programyporuszające kwestie zdrowia i jego profilaktyki, urody i jejpielęgnacji oraz aktywnego stylu życia. Z czasem sporą częśćmiejsca w ramówce zaczęły zajmować jednak powtórki programów iseriali znanych z anteny głównej Polsatu.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, w 2007 rokuśrednia oglądalność tego kanału wyniosła 5 105 osób, a jego udziałw rynku ukształtował się na poziomie 0,08 proc. Dla porównania,wyniki TVN Style były ponad cztery razy wyższe. Kobiecą stacjęGrupy TVN oglądało w zeszłym roku średnio 21 872 widzów, a jejudział w rynku wyniósł 0,36 proc.

Lifestylowy kanał Polsatu to nie jedyny nowy projekt w segmencietelewizji skierowanych dla kobiet. Canal+ Cyfrowy pracuje nadstacją Dom z ogrodem, która poruszać będzie tematy związane m.in. zwystrojem mieszkań czy pielęgnacją roślin. Kanał ma wystartować wtym roku.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online