W listopadzie największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacjitelewizyjnych zanotowała telewizja Polsat - 304,3 mln zł, czyli o47,2 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 r. Pozwoliło tostacji należącej do Zygmunta Solorza-Żaka awansować na pierwsząpozycję w rankingu najlepiej zarabiających z reklamy telewizyjnej -wynika z danych firmy TNS OBOP przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl (dane powstałe na podstawie oficjalnych cenników,nie obejmują rabatów).
Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotowałaprzychody reklamowe na poziomie 269,6 mln zł (0,1 proc. mniej niż wlistopadzie 2006 r.).
Na trzecim miejscu uplasowała się stacja TVP1 z kwotą 163,9 mlnzł, o 5,1 proc. wyższą niż rok wcześniej.
Natomiast TVP2 - czwarta w rankingu - odnotowała spadek wpływówz reklam z poziomu 129,1 mln zł do 114,5 mln zł.

Pierwszą piątkę zamknął TV4 z kwotą 29,5 mln zł, czyli o 59,8proc. wyższą niż rok wcześniej.
Na szóstym miejscu uplasował się TVN24 z kwotą 24,2 mln zł,który zarobił najwięcej spośród wszystkich kanałówtematycznych.
X - rok wcześniej stacja znajdowała się poza TOP20* - powyższy ranking uwzględnia stacje wprowadzone przez TNS OBOPdo monitoringu reklamowego w marcu 2007 (AXN, TV Puls, Vh1,4fun.TV, Kino Polska, MiniMini, Polsat Sport, Polsat Zdrowie iUroda, Zone Europe)
Top 20 reklamodawcówProcter & Gamble, Unilever-Bestfoods i Polkomtel to firmy,które przeznaczyły najwięcej na reklamę w telewizji w październiku2007 r.











