Udział liderującego Polsatu w okresie od 7 do 13 kwietnia 2014 roku zmniejszył się o 0,47 pkt. proc. do 12,90 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,31 pkt. proc. i wyniósł 12,55 proc. Z kolei ostatnią pozycję podium zajęła TVP1. Jej wynik wyniósł 12,17 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,41 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,37 proc.; w dół o 0,22 pkt. proc.).Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN24 (3,01 proc.; + 0,29 pkt. proc.), TVP Info (2,53 proc.; + 0,33 pkt. proc.), Puls 2 (1,36 proc.; bez zmian), TVP Regionalna (1,04 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i Kino Polska (0,94 proc.; + 0,08 pkt. proc.).

TOP 20 stacji 16-49 i 20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie artykułu
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała jednak spadek o 0,07 pkt. proc. do 14,75 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,81 pkt. proc. do 14,07 proc. Natomiast ostatnia lokata podium przypadła Jedynce, która tydzień wcześniej była czwarta - wzrost o 0,35 pkt. proc. do 8,42 proc. udziału.
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,75 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Wśród hitów ratingowych tygodnia na drugim miejscu znalazł się serial „Ranczo” TVP1 z 6,51 mln widzów.Natomiast wśród dużych formatów rozrywkowych ponownie największym zainteresowaniem cieszył się „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami”, którego widownia wyniosła 3,52 mln osób.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 07.04.2014 - 13.04.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 07.04.2014 - 13.04.2014 - grupa 16-49











