Według danych cennikowych AGB Nielsen Media Research w I półroczu 2006 z reklam najwięcej zarobiła telewizja Polsat - 962 449 600 PLN, co oznacza wzrost o ponad 20 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku.
Na drugie miejsce uplasowała się TVN. Telewizja kierowana przez Piotra Waltera zarobiła o 45 proc. więcej niż rok wcześniej.
Wzrosły także przychody reklamowe TVP. "Jedynka" zarobiła cennikowa ponad 640 mln (o ponad 110 mln więcej niż rok wcześniej), a TVP 2 - 496 mln (wzrost o 119 mln zł).
I półrocze 2006I półrocze 2005CHANNELTotal monthsCHANNELTotal monthsPOLSAT962449600POLSAT798730053TVN937144965TVN645731345TVP1640639893TVP1529743435TVP2496727890TVP2377597850TV481762290TV4115015430Tele567150637RTL7/TVN762999415RTL7/TVN756230755Tele557988470Jetix/FoxKids38430058Discovery35992400VIVA38004708Jetix/FoxKids34531699Discovery36183200VIVA30225493PULS34649490TVPReg/TVP328990410TVPReg/TVP333791140Hallmark23870999AXN29105749CN/TCM19193024Hallmark27332498National Geographic17328183National Geographic25939095PULS16397570

W przypadku kanałów tematycznych wpływy zawierają reklamy, billboardy sponsorskie, autoreklamę i konkursy.











