Na antenie Polsatu spotkanie śledziło 10,5 mln widzów, co dałostacji 63,09 proc. udziału, zaś w Polsacie Sport Extra meczprzyciągnął 330 tys. osób (2 proc. udziału) - wynika z danych AGBNielsen Media Research.
Drugim najpopularniejszym spotkaniem spośród czterech rozegranych wweekend meczów Euro 2008 było sobotnie starcie Portugalczyków iTurków, które w Polsacie obejrzało 3,49 mln widzów (160 tys. osób wPolsacie Sport Extra)
Wpływy brutto (bez uwzględnienia rabatów) z reklam wokół transmisjitych czterech meczów wyniosły w Polsacie 13,52 mln zł, a w PolsacieSport Extra - 690 tys. zł (w sumie 14,2 mln zł).
Natomiast tylko z reklam nadawanych tylko wokół transmisjiniedzielnego spotkania Niemcy-Polska Telewizja Polsat zarobiła wsumie 8,87 mln zł (8,45 mln zł na głównej antenie i 420 tys. zł wPolsacie Sport Extra).

W pierwszej trójce największych reklamodawców emitujących spotyprzy weekendowych meczach Euro 2008 (nadawanych po 20.00) znalazłysię firmy: Coca - Cola (617 tysięcy złotych), ING Group (535tysięcy złotych) i Carlsberg (513 tysięcy złotych).











