Liderem rynku telewizyjnego w czerwcu 2006 roku była "Jedynka" - wynika z najnowszych z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku TVP 1 zanotowała wzrost udziału w rynku o 0,51 proc. Druga w rankingu TVP 2 straciła 0,66 proc.
Trzecia miejsce utrzymała telewizja Polsat (spadek o 0,63 proc.) a na czwartym pozostała telewizja TVN wzrost o 0,37 proc. (4+)czerwiec-2006Czerwiec-2005ChannelSHR %ChannelSHR %TVP123,90%TVP123,39%TVP221,22%TVP221,88%Polsat16,99%Polsat17,62%TVN15,01%TVN14,64%TVPReg/TVP34,60%TVPReg/TVP35,34%TV41,85%TV42,19%TVN241,70%TVN71,64%TVN71,53%TVN241,11%CN/TCM0,89%TVPolonia0,94%TVPolonia0,80%CN/TCM0,87%Jetix/FoxKids0,79%Jetix/FoxKids0,58%Polsat2_info0,49%Discovery0,54%VIVA0,48%Eurosport0,52%TN/TVPULS0,43%Polsat2_info0,46%Discovery0,42%TN/TVPULS0,40%

W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycję lidera umocniła TVP 1.
Age(16 - 49)czerwiec-2006Czerwiec-2005ChannelSHR %ChannelSHR %TVP121,44%TVP120,97%TVP220,31%Polsat20,39%Polsat19,55%TVP219,89%TVN15,68%TVN16,11%TVPReg/TVP33,32%TVPReg/TVP34,08%TV42,10%TV42,64%TVN71,85%TVN71,83%TVN241,35%TVN240,93%VIVA0,76%TVPolonia0,88%TVPolonia0,65%CN/TCM0,66%CN/TCM0,63%TVN Turbo0,60%Discovery0,62%Discovery0,55%AXN0,54%Eurosport0,51%TVN Style0,52%VIVA0,51%Polsat Sport0,50%Polsat2_info0,49%
W grupie 16-49 (miasta) liderem pozostała TVP 1.
Age(16 - 49) AND City czerwiec-2006Czerwiec-2005ChannelSHR %ChannelSHR %TVP119,35%TVP119,24%TVP217,79%Polsat17,93%TVN17,74%TVN17,73%Polsat17,26%TVP217,32%TVPReg/TVP33,05%TVPReg/TVP34,10%TVN72,40%TV42,82%TV42,14%TVN72,42%TVN241,81%TVN241,29%VIVA1,04%TVPolonia1,12%TVPolonia0,90%CN/TCM0,85%Discovery0,84%Discovery0,72%CN/TCM0,78%VIVA0,70%AXN0,68%Polsat2_info0,68%TVN Style0,64%Eurosport0,67%Polsat Sport0,63%TVN Turbo0,65%











