Udział liderującego Polsatu w okresie od 28 września do 4 października 2015 roku zwiększył się o 0,64 pkt. proc. do 12,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,14 pkt. proc. i wyniósł 12,03 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,62 proc., po wzroście o 0,21 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,91 proc.; do góry o 0,03 pkt. proc.).
Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się o 1,02 pkt. proc. do 45,22 proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Puls 2 (1,68 proc.; + 0,11 pkt. proc.), Polsat 2 (1,47 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TV6 (1,33 proc.; + 0,18 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,79 proc.; + 0,09 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) nowym liderem został Polsat, który tydzień wcześniej był drugi. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,80 pkt. proc. do 14,31 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,16 pkt. proc. do 13,83 proc.Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8 proc., po spadku o 0,02 proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,03 pkt. proc. do 7,55 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 28 września oglądało 6,64 mln widzów.Drugie miejsce należało do siostrzanego serialu „Na dobre i na złe”, którego premierowy odcinek, wyemitowany 30 września, obejrzało w TVP2 średnio 4,78 mln widzów. Podium uzupełniają „Wiadomości” Jedynki z widownią na poziomie 4,40 mln osób (4 października; więcej na ten temat).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 28.09.2015 - 04.10.2015 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 28.09.2015 - 04.10.2015 - grupa 16-49











