Polscy olimpijczycy w kampanii PGE (wideo)

Z początkiem lipca ruszy wizerunkowa kampania reklamowa PGE SA z udziałem trojga sportowców wyjeżdżających na igrzyska olimpijskie. Akcję - obejmującą telewizję, prasę i internet - przygotowały firmy Scholz & Friends i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wizerunkowe reklamy PGE SA pokazują, jak polskich sportowców, którzy wystartują w igrzyskach olimpijskich w Londynie, wspierają różne źródła energii. I tak tyczkarka Anna Rogowska korzysta z wiatru, windsurferka Zofia Noceti-Klepacka z wody, a siatkarz Michał Winiarski z energii atomowej. W dalszym etapie kampanii, już po olimpiadzie, wystąpią tyczkarze Łukasz Michalski oraz Paweł Wojciechowski.

Pierwszy etap akcji - zaplanowany od 1 do 26 lipca - obejmie telewizję (8-sekundowe billboardy sponsorskie w TVP 1 i TVN24), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Uważam Rze”, „Newsweek” i „Polityka”), internet (Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, strony z sieci ARBOnetwork), a także nośniki outdoorowe w Warszawie. Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"