Celem konsultacji jest "poznanie oczekiwań potencjalnych wykonawców związanych z realizacją tego kluczowego dla powodzenia projektu zamówienia, a także doprecyzowanie zapisów w dokumentacji przetargowej, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału, kryteriów ocen czy harmonogramu działań" - informuje Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
W ramach planowanego przetargu zadaniem wykonawcy będzie zaplanowanie działań komunikacyjnych wspierających udział Polski w Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju w latach 2020-2021, z uwzględnieniem, że łączny koszt wykonania działań wyniesie nie więcej niż 4,3 mln zł brutto.
Zamówienie będzie obejmowało m.in. przygotowanie strony internetowej, media relations, doradztwo strategiczne, doradztwo komunikacyjne w sytuacji zagrożenia kryzysem medialnym oraz dodatkowe działania promujące Pawilon Polski.

Rozeznanie rynku w formie konsultacji rynkowych prowadzone jest w formie dialogu technicznego do 31 października. Ogłoszenie o przeprowadzeniu dialogu technicznego wraz z Regulaminem znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej PAIH.
EXPO 2020 w Dubaju odbędzie się między 20 października 2020 r. a 10 kwietnia 2021 r. i będzie pierwszą Wystawą Światową organizowaną w kraju arabskim.











