OneMulti realizowała projekt w zakresie działań komunikacyjnych i PR. Przedsięwzięcie zainicjowały Inicjatywa Głos Kobiet przy wsparciu Fundacji Batorego.
Kampania prowadzona przy wsparciu niezależnych specjalistów pracujących pro bono miała uświadomić młodym Polkom siłę ich głosu w zeszłorocznych wyborach parlamentarnych. Podstawowym celem agencji było nagłośnienie kampanii w mediach i – pośrednio – doprowadzenie młodych Polek do lokali wyborczych. Celem kampanii jest uświadomienie kobietom sprawczości i siły ich głosu w wyborach, w kwestiach dla nich fundamentalnych.
Kampania “To Twój wybór” była prowadzona offline i online - w mediach elektronicznych, w telewizji i radiu, także w mediach społecznościowych i przestrzeni publicznej. Symbolem kampanii i sprawczości kobiet jest różowy długopis.

IPRA Golden World Awards to nagrody przyznawane od 1990 roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations. Trafiają do najlepszych projektów public relations na całym świecie.











