14 chętnych na obsługę Polskiej Organizacji Turystycznej w social mediach

14 firm odpowiedziało na zaproszenie Polskiej Organizacji Turystycznej do złożenia oferty na prowadzenie dwóch profili na Facebooku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Są wśród nich m.in. Testa Communications, Bringmore Adevrtising i Media Operator.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
14 chętnych na obsługę Polskiej Organizacji Turystycznej w social mediach

Postępowanie dotyczy prowadzenia dwóch profili na portalu Facebook należących do Polskiej Organizacji Turystycznej. Są to: EDEN Polska - Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne oraz Polskie Marki Turystyczne.

Oferty w nim złożyło 14 firm: Testa Communications (z ceną 12,9 tys. zł), Bringmore Advertising (98,4 tys. zł), Note Interactive (172,8 tys. zł), Way to say (114,4 tys. zł), Aplan Media (98,9 tys. zł), Ideo Force (150,3 tys. zł), Interactive Vision (169,7 tys. zł), Media Operator (110 tys. zł), Anna Szepke Heroes (146,7 tys. zł), 38PR&Content Communications (174,7 tys. zł), Olive Media (72,7 tys. zł), LTB (86,1 tys. zł), Nordmann Polska (171,6 tys. zł) i Happy Parrots (brak formularza).

Wybrana agencja zajmie się też prowadzeniem dodatkowych działań promocyjnych w social mediach. Do jej zadań należeć będzie: przygotowanie i emisja reklam na portalu Facebook oraz płatna promocja postów.

O wyborze zwycięskiej firmy decydują: cena oferty (40 proc.) i koncepcja prowadzenia fanpage (60 proc.).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"