Postępowanie dotyczy prowadzenia dwóch profili na portalu Facebook należących do Polskiej Organizacji Turystycznej. Są to: EDEN Polska - Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne oraz Polskie Marki Turystyczne.
Oferty w nim złożyło 14 firm: Testa Communications (z ceną 12,9 tys. zł), Bringmore Advertising (98,4 tys. zł), Note Interactive (172,8 tys. zł), Way to say (114,4 tys. zł), Aplan Media (98,9 tys. zł), Ideo Force (150,3 tys. zł), Interactive Vision (169,7 tys. zł), Media Operator (110 tys. zł), Anna Szepke Heroes (146,7 tys. zł), 38PR&Content Communications (174,7 tys. zł), Olive Media (72,7 tys. zł), LTB (86,1 tys. zł), Nordmann Polska (171,6 tys. zł) i Happy Parrots (brak formularza).
Wybrana agencja zajmie się też prowadzeniem dodatkowych działań promocyjnych w social mediach. Do jej zadań należeć będzie: przygotowanie i emisja reklam na portalu Facebook oraz płatna promocja postów.

O wyborze zwycięskiej firmy decydują: cena oferty (40 proc.) i koncepcja prowadzenia fanpage (60 proc.).











