- Nowy layout oraz dodatkowe treści to nasza odpowiedź na potrzeby zarówno czytelników jak i reklamodawców - mówi Izabela Marciniak, dyrektora wydawnicza Polska Press Grupy, odpowiedzialna za segment dodatków telewizyjnych.
Winiety dodatków zostały powiększone, zyskały inną typografię i wyrazista kolorystyką. W części redakcyjnej pojawiły się nowe formy dziennikarskie, jak m.in. ciekawostki z życia gwiazd, wywiady, relacje z planów filmowych i serialowych, jest też więcej materiałów sportowych.
„Tele Program” i „TV Przewodnik” prezentują też program większej liczby stacji. Podobna zmiana w „Tele Magazynie” miała miejsce już w lipcu br. Objętość dodatków pozostała bez zmian.
We wszystkich tytułach wprowadzona została jednolita siatka modułowa, która daje możliwości elastycznego i komponowania stron. Nowe formaty reklamowe są elementem reklamowej oferty Polska Press Grupy pod nazwą Wider TV Guide.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sprzedaz-tele-tygodnia-spadla-do-723-tys-egz-program-tv-najbardziej-w-dol ##
Za odświeżenie dodatków telewizyjnych odpowiada zespół graficzny pod kierownictwem Tomasza Bocheńskiego, dyrektora artystycznego Polska Press Grupy. Zmianom w magazynach towarzyszy kampania promocyjna w mediach wydawcy.
Od września br. w odświeżonej formule działa również serwis Telemagazyn.pl, dostępny także w formie aplikacji mobilnej. W witrynie stworzonej w technologii RWD dodano nowe funkcjonalności oraz pojawiło się więcej treści redakcyjnych.











