„Polska to Sukces” hasłem promującym kolejny etap rozwoju apartamentowca Złota 44

Ruszyła kampania warszawskiego apartamentowca Złota 44, promująca kolejny etap rozwoju budynku. Działania pod hasłem „Polska to sukces” przygotowała agencja Communication Unlimited.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Polska to Sukces” hasłem promującym kolejny etap rozwoju apartamentowca Złota 44

W październiku tego roku do warszawskiego apartamentowca przy ulicy Złotej 44 wprowadzili się pierwsi lokatorzy. Z tej okazji deweloper budynku, firma BBI Development przeprowadza kampanię komunikacyjną tej inwestycji.

Działania pod hasłem „Polska to Sukces”, podkreślają nowy etap rozwoju Złotej 44 i obejmują reklamy prasowe, nośniki na Lotnisku Chopina, digital, media społecznościowe oraz public relations.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Communication Unlimited.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu