Polski Lek reklamuje Plusssz Zizzz

W radiu i sklepach rusza kampania reklamowa witamin dla dzieci Plusssz Zizzz z portfolio Polskiego Leku. Akcję przygotowały firmy ZenithOptimedia Group i Kuźnia PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Plusssz Zizzz wspiera wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu tego produktu – o smaku poziomkowym. W ramach akcji – startującej 21 lutego – prowadzony będzie fotograficzno-plastyczny konkurs dla dzieci pod hasłem: „Odwiedź z Plusssz Zizzz bajkową krainę marzeń”. Kampania jest skierowana do matek dzieci w wieku 3-14 lat.

grafika

Akcja reklamowa obejmie radio (m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio Plus, Radio Kolor, Planeta FM, Radio Gra) oraz punkty sprzedaży. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów