Polski oddział FleishmanHillard razem z 77 Creative

Warszawskie biuro agencji public relations FleishmanHillard nawiązało strategiczne partnerstwo z działającym w Polsce i Wielkiej Brytanii butikiem kreatywnym 77 Creative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bliska współpraca FleishmanHillard z 77 Creative ma być odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy coraz częściej szukają zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych. Firmy chcą wspólnie pozyskiwać takich klientów, dla których FleishmanHillard będzie zajmować się działaniami komunikacyjnymi, a 77 Creative - usługami kreatywnymi.

- W Polsce wciąż potrzebujemy kreatywnych i efektywnych komunikacyjnie kampanii, które pomogą markom skutecznie wyróżnić się na rynku. Nasze partnerstwo z 77 Creative jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie - podkreśla mówi Julia Kozak, managing director FleishmanHillard w Polsce.

- Większość firm PR, nawet tych, które komunikują się jako agencje zintegrowane, przywiązuje zbyt dużą wagę do myślenia procesowego. Z kolei agencje kreatywne często nie rozumieją PR i rzadko uwzględniają aspekt PR-owy w swoich kampaniach. W 77 Creative w naturalny sposób myślimy o tym, jak komunikacja może wyjść poza plakat albo reklamę telewizyjną. Dotychczas nie mieliśmy odpowiedniego zaplecza, by przekonać klientów do takiego podejścia - dodaje Trent Payne, założyciel i dyrektor kreatywny 77 Creative.

- Współpraca z FleishmanHillard nie tylko będzie wzajemnie korzystna dla obu agencji, ale także dla marek, które chcą pracować z agencją typu ‘one-stop shop’, gdzie otrzymują silne wsparcie kreatywne i globalne doświadczenie PR oraz nie zawsze mają w planach kampanię reklamową, ale zależy im na tym, aby ich przekaz dotarł do konsumenta - zapowiada Payne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji