Polski oddział Publicis przygotował kampanię Michelin na 6 rynków

Agencja reklamowa Publicis Worldwide Polska przygotowała w warunkach home office kampanię reklamową produecnta opon, firmy Michelin, która prowadzona jest równocześnie na 6 rynkach w Europie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Polski oddział Publicis przygotował kampanię Michelin na 6 rynków

Akcja promocyjna realizowana jest w wybranych punktach sprzedaży oraz w internecie, na dedykowanej platformie promocyjnej połączonej z globalnym portalem dla firm transportowych – Michelin MyPortal. Jej celem jest wsparcie sprzedaży opon ciężarowych marki Michelin, waloryzacja produktu oraz wzmocnienie relacji biznesowej z klientami oraz siecią dilerską w regionie.

Przygotowane przez polski oddział Publicis działania prowadzone są równocześnie na rynkach polskim, czeskim, słowackim, litewskim, łotewskim i estońskim.

- Akcja jest elementem programu „Zyskaj Więcej z Michelin”, który wraz z agencją Publicis Worldwide prowadzimy w całym regionie od kilku lat. Dotychczasowe edycje cieszyły się na tyle dużym zainteresowaniem ze stron naszych partnerów biznesowych, że postanowiliśmy kontynuować te działania – powiedział Adam Korwin-Kossakowski, territory marketing operational manager B2B w Michelin Polska.

W ramach akcji przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na zakup wybranych opon ciężarowych marki Michelin w wybranych punktach sprzedaży, mogą założyć konto w portalu Michelin MyPortal, a następnie do 15 lipca br. zarejestrować fakturę zakupową na stronie programu program.ciezarowki.michelin.pl. Na tej podstawie mogą otrzymać zwrot w wysokości do 100 zł w zależności od rozmiaru kupionych opon. Akcja trwa do końca lipca br.

Ta edycja, podobnie jak wszystkie poprzednie, realizowana jest na dedykowanej platformie internetowej zaprojektowanej i wyprodukowanej przez agencję Publicis Worldwide Polska  Poza obsługą zgłoszeń, platforma połączona jest z globalnym rozwiązaniem Michelin – aplikacją MyPortal, w zakresie zarządzania bazami danych oraz wymianą informacji biznesowych.

Na potrzeby akcji agencja Publicis Worldwide Polska przygotowała platformę internetową, zaprojektowała materiały promocyjne dla punktów sprzedaży oraz opracowała komunikację displayową i malingową. Agencja odpowiedzialna jest także za obsługę logistyczną przedsięwzięcia, back office i wypłatę premii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online