Polski Standard Płatności promuje Blikomanię hasłem „Twój kciuk korzystałby z Blika” (wideo)

Ruszyła kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu płatniczego Blik, promująca loterię Blikomania. Akcję pod hasłem „Twój kciuk korzystałby z Blika” przygotowały PZL I Blue 449.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Polski Standard Płatności promuje Blikomanię hasłem „Twój kciuk korzystałby z Blika” (wideo)

W Blikomanii, co tydzień do wygrania jest 100 nagród o wartości 100 zł, 10 nagród o wartości 1000 zł, oraz na koniec nagroda główna – 100 000 zł. Aby wziąć udział w loterii należy zarejestrować się na stronie promocji i skorzystać z Blika. Szansę na wygraną dają każda pojedyncza płatność, wypłata z bankomatu czy przelew na numer telefonu.

W ramach kampanii przygotowane zostały także trzy spoty reklamowe, odwołujące się do zalet systemu - wygody, szybkości i bezpieczeństwa – te zalety BLIKA będzie można w nich dostrzec. Hasło przewodnie kampanii brzmi „Twój kciuk korzystałby z Blika”. Filmy pokazują korzyści Blika w różnych sytuacjach - płatności w sieci, wypłat i wpłat bankomatowych oraz płaceniu w sklepach stacjonarnych.

– Pomysł z wykorzystaniem kciuka to prosta i dopasowana do produktu analogia. Okazuje się, że możemy mieć coś niezwykle wygodnego i użytecznego, ale o tym nie wiemy i przez to nie ułatwiamy sobie życia. Kampania jest zabawna, a przez to zauważalna i zaczepna – wpisuje się zatem w dotychczasową komunikację Blika - mówi Kot Przybora z agencji PZL, która stworzyła kampanię.

Kampania realizowana będzie w telewizji, radiu i internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja PZL, natomiast za planowanie i zakup mediów dom mediowy Blue 449.

Udziałowcami spółki Polski Standard Płatności (PSP), operatora Blika, jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski. Z aplikacji mogą korzystać również klienci Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe i Pekao SA, wkrótce też Credit Agricole.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu