Polskie miasta na etykietach Nutelli

Firma Ferrero wraz z Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym (PTTK) po raz kolejny przygotowali propozycję 16 lokalizacji, które znajdą się na etykietach słoików z limitowanej edycji kremów Nutella. Akcja potrwa do końca września br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Polskie miasta na etykietach Nutelli
fot.mat.pras.

Ferrero rusza z drugą edycją akcji „Nutella kocha Polskę 2022”, która potrwa do 30 września. Jak podaje firma, zeszłoroczne zainteresowanie kampanią sprawiło, że marka po raz kolejny postanowiła udowodnić, że piękno jest wokół nas i wystarczy tylko się rozejrzeć by je dostrzec.

- Zachęceni sukcesem pierwszej edycji naszej akcji z 2021 postanowiliśmy również w tym roku zaprosić naszych konsumentów do odkrywania uroków Polski wraz z kremem Nutella. We współpracy z PTTK i przy aktywnym zaangażowaniu ze strony fanów marki stworzyliśmy mapę wyjątkowych miejsc. W tym roku uzupełniamy ją o kolejne 16 lokalizacji, które znajdą się na etykietach słoików z limitowanej edycji, a są to: Suwalszczyzna, Pojezierze Ełckie, Toruń, Kraków, Dębki, Gdynia, Świnoujście, Zalew Wiślany, Tatry, Wieliczka, Warszawa, Gdańsk, Dunajec, Zamek Ogrodzieniec, Zalipie i Zamość – tłumaczy Łukasz Sasin, country marketing manager marki Nutella.

W okresie od 1 sierpnia do 30 września br. każdy kto kupi słoik kremu Nutella z limitowanej edycji może poznać bliżej nasz kraj i wygrać nagrody. Wystarczy kupić promocyjny słoik kremu Nutella, zarejestrować zakup na stronie internetowej nutella.pl i zakręcić kołem fortuny. Na zwycięzców czeka voucher turystyczny o wartości 5000 zł oraz vouchery na usługi fotograficzne.

Na specjalnej, dedykowanej zakładce Nutella kocha Polskę na stronie internetowej nutella.pl konsumenci znajdą stworzoną przez PTTK listę atrakcji godnych odwiedzenia w każdej ze wspomnianych lokalizacji.

 

 

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech