Przetarg dotyczy świadczenia usług reklamowych w internecie (z wyłączeniem reklam na Facebooku).
Wybrana w nim agencja zajmie się planowaniem i przeprowadzaniem kampanii reklamowych (wizerunkowych i produktowych) dla jednostek Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez Polskie Radio. Ich celem ma być m.in. zwiększenie słuchalności audycji nadawcy w kanałach mobilnych i desktopowych.
Przetarg trwa do 10 lipca br. Z wybraną agencją Polskie Radio będzie pracować do końca 2021 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-abonament-wplywy-rekomensata-abonamentowa-z-budzetu-ile-zarabia-z-reklam-wyniki-finansowe-w-2019-r,7170712032192129a ##
Liderem RMF FM
W 2019 roku średni dzienny zasięg radia wyniósł 72,2 proc., a tygodniowy - 91,2 proc. Z kolei średni dobowy czas słuchania wyniósł 269 minut. Najchętniej słuchaną stacją niezmiennie było RMF FM, a sieć Eska wyprzedziła Jedynkę.











