Polskie Radio zapłaci spotami za promocję przy Tour de Pologne

Polskie Radio będzie się promować podczas Tour de Pologne i Skandia Maraton Lang Team przez cztery kolejne lata. Wartość umowy wynosi 1,4 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Umowa pomiędzy Polskim Radiem a Lang Team dotyczy wymiany usług promocyjnych i reklamowych między obiema firmami. Polskie Radio promowane będzie m.in. poprzez ekspozycje materiałów promocyjnych i reklamowych oraz logo Jedynki na materiałach promocyjnych podczas Tour de Pologne i Skandia Maraton Lang Team w latach 2015-2018.

Publiczny nadawca w zamian za to będzie emitować spoty promujące te sportowe wydarzenia i ich wskazania sponsorskie na antenach wszystkich swoich programów.

Umowa między Lang Team a Polskim Radiem opiewa na kwotę 1,4 mln zł netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online